Stránky

pondělí 12. října 2015

Antiislamismus ano, antisemitismus a anticiganismus ne?

Jan Kratina 
Asi každý pozorný divák současného politického dění v Evropě si musel všimnout jednoho zajímavého jevu. Nebývalý rozmach kritiků islámu v Evropě. Kteří sice na islámu a jeho nositelých nenechají nit suchou a dost často při tom operují s argumentací sahající do středověku a tehdejšího lovu čarodějnic, nicméně jiná cizokrajná nebezpečí nechávají tyto hysteriky kupodivu zcela klidnými. Z úst mainstreamových antiislamistů neslyšíme žádné hrůzostrašné povídky o Židech, Cikánech, nemuslimských Afričanech nebo třeba Vietnamcích, kteří v Evropě už nějakou dobu žijí a náš evropský kontinent svým originálním způsobem "obohacují". Jak si to lze vysvětlit?

Vysvětlení jsou dvoje. Buďto jsou kritici islámu tak silně zaslepeni svým strachem z koránu a svou nenávistí k němu, že už nedokáží na ulici identifikovat různé zabarvení kůže osob obývajících současnou Evropu. Nebo kritici islámu už něco o Židech, Cikánech, Afričanech a Asiatech žijících v Evropě slyšeli a ví o nich. Jen z nějakého nám dosud oficiálně nespecifikovaného důvodu tato cizokrajná společenství vesele ignorují a odmítají připustit, že by na budoucnost našeho kontinentu a na osud autochtonních evropských národů měla přítomnost těchto odlišných skupin nějaký jiný, než vysoce pozitivní vliv. Narozdíl od toho ďábelského, vším zlem světa prolezlého zrůdného islámu...

Mainstreamoví kritici islámu a jejich ovečky pořádají obskurní hysterické kravály v ulicích našich měst, aniž by se alespoň okrajově dotkly skutečných příčin současných imigračních vln z oblastí zlikvidovaných cynickou politikou Spojených států. A mezitím nám zde legálně pobíhají devianti placeni židovskými penězi, probíhají nám zde barevné revoluce, ve kterých se jako štváči angažují Židé. Denně jsou zde přepadáváni lidé cikánskými násilníky a asociály, kteří se dál neúměrně rozmnožují na úkor původního obyvatelstva a pobírají štědré dávky placené z našich daní. Vietnamské velkopěstírny konopí a tržnice plné zaručeně legálního zboží fungují na plné obrátky a jejich černé výnosy nejsou určitě v žádném případě prány ve vietnamských večerkách a koloniálech rozlezlých i do té nejmenší vesnice.

Kritika islámu, byť nevzdělaná a hulvátská, je dneska in. Pokud byste se ovšem rozhodli stejným způsobem veřejně kritizovat Židy nebo Cikány, půjdou vám po krku spolu s bezpečnostními složkami v první řadě, světe div, právě ti nejvášnivější kritici islámu. Evidentně se antiislamismus hodí do karet někomu, kdo nemá nic proti házení jakékoliv špíny na islám a Araby všeobecně, na druhou stranu však nestrpí ani náznak antisemitismu či anticiganismusu, a kdo zároveň vášnivě odmítá podrobné zkoumání chování jednotlivých cizorodých etnických skupin v Evropě (vyjma těch muslimských) a jejich vliv na budoucnost našeho kontinentu a jeho původních obyvatel.

Jako Evropané bychom se proto měli začít ptát, kdo a proč za současným hysterickým antiislamismem ve skutečnosti stojí a jaké jsou jeho opravdové cíle.