Foto: Tchibo |
Houdek je sám otevřeným homosexuálem a velmi úspěšně se mu daří ze svého handicapu vytěžit v profesní oblasti – projekt HateFree v nadměrné míře prosazuje zájmy homosexualistů, zejména v oblasti právních předpokladů pro adopci dětí homosexuály a lesbičkami. Houdek proto také dodal, že by bylo odvážnější, kdyby firma Tchibo do účinkování v reklamě angažovala dva tatínky, i s ohledem na debaty kolem osvojování dětí stejnopohlavními páry nebo s ohledem na referendum na Slovensku. Za projektem HateFree stojí „Agentura pro sociální začleňování“ pod vedením jejího ředitele Martina Šimáčka. Na svých vlastních stránkách se uvádí, že projekt má "silné zázemí Úřadu vlády ČR". Zároveň na svých facebookových stránkách propaguje HateFree aktuálně účast na páteční demonstraci „Uprchlíci vítejte“ v Praze, která má představovat „protest proti xenofobii a fanatismu“.
Propojování propagandy homosexualismu a „multikulturalismu“ je dnes zcela běžným jevem a příležitostně se doplňuje i na „antifašistických“ demonstracích, jak se například ukázalo na akcích, pořádaných v Německu a Rakousku proti hnutí Pegida.
Na Centrum.cz před několika dny vyšel shodou okolností sugestivní článek, zobrazující na fotografii dvě heterosexuální modelky s dítětem, nad kterou stojí nadpis: „Homosexuální rodiče: V čem jsou lepší?“
Jaký pokřivený obraz na realitu mají nejen placení aktivisté z HateFree, ale i jejich homosexualističtí spolubojovníci, dokazuje i přístup Radka Matušky, příznivce strany Zelených a svého času iniciátora petice „Ne Bátorovi“. Matuška se otevřeně hlásí ke své homosexualitě a jako úvodní fotografii na svém profilu na Facebooku převzal heslo zveřejněné na profilu HateFree na stejné sociální síti, ve kterém se praví: „Proti heterákům nic nemám. Jenom ta věc se sexem je dost divná.“ (-lb-)